Συχνές ερωτησεις | Skarakis Line

.

.

Τρόπος παραγγελίας ;

Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά η με μια επισκέψει στο κατάστημα μας που βρίσκεται στο 6ο χλμ. Εθνικής αβεν. Χανίων – Ρεθύμνου.

Πολιτική επιστροφών ;

H επιστροφές προϊόντων γίνονται αποδεκτές εφόσον και αν τα προϊόντα που λάβατε είναι διαφορετικά από αυτά τα οποία έχετε παραγγείλει ή αν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικά εντός 10 ημέρες.

Η Επιστροφή χρημάτων δεν γίνονται δέκτες παρά μόνο η έκδοση πιστωτικού σημειώματος με διάρκεια 30 ημέρες!!

Χρόνος παράδoσης ;

Ο χρόνος παράδοσης βασίζετε από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον τόπο αποστολής. Σας ενημερώνουμε άμεσα για τον χρόνο παράδοσης μαζί με το χρηματικό κόστος της παραγγελίας σας.

Που μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα της η Skarakis Line ;

Η Skarakis Line παραδίδει τα προϊόντα εντός της Ελλάδος. Για οποιαδήποτε περεταίρω πληροφορία μην διστάσετε να μας καλέσετε.

Έχω παραλάβει λάθος προϊόντα! Τι να κάνω ;

Παραλάβατε λάθος προϊόντα ; Μην ανησυχείτε μπορείτε να μας καλέσετε και θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα για να λύσουμε το πρόβλημά.

Μπορώ να αλλάξω την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας μου; Και αν ναι πως;

Μπορείτε να αλλάξετε την ημέρα παραδώσεις της παραγγελία σας καλώντας στο τηλέφωνο. Κατά προτίμηση να ενημερώνετε μια εργάσιμη μέρα νωρίτερα.

Στο www.skarakisline.gr μπορώ να βρω όλα τα προϊόντα;

Ένα μέρος τον εμπορευμάτων μας υπάρχει στο site, για να δείτε την πλήρης γκάμα τον προϊόντων μας πρέπει να επισκεφτείτε το κατάστημα μας.

Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης ;

Αναλόγως την παραγγελία και το προϊόν. Τηλεφωνήστε και θα σας σας ενημερώσει το προσωπικό της εταιρείας για λεπτομέρειες.


0